Saturday 20 August 2011

Aku Dan Blogging

Rasanya inilah blog aku yang first sekali..Sebelum ne pong meme ada dh blog2 yang aku buat cuma bukan untuk aku ler..So ne dye tujuan utama blog ne diadakan, HANYAlah untuk share apa2 saja yang perlu untuk diSHARE tidak mengira samada untuk suka2 dan sebagainya..Harapnya xde pon isik2 dalam blog yang ne yang "Garbage"..pada korang semua..Lagipun aku suka melihat life ne dari berbagai perspektif ( *wooohooo...falsafah gituu.. ) xdelaa..harap dengan perkongsian yang baik itu dapat kita gunakan untuk menambah ilmu kita dan seterusnya mematangkan diri kita InsyaAllah...

Kenapa nak guna Shafiq Zakariah? kenapa tak guna nama yg lagi glam..haha..bukan ape..sebab aku bangga membawa nama ayah aku..ayahanda Zakaria Bin Ihjas..tu je alasannyaa..lagipun aku ne bukan nya AMAREKAAA...nak guna nama2 glam sgt tuh..bagi aku biarlah kita berbangga dengan nama yang diberi tu..mulia maknanya..tinggi hikmahnya..Wallahualam..




No comments:

ShareThis